Bryllup

Alle priser er oppgitt ink.mva

Vi gjennomfører bryllup i de to høysesongsmånedene: Januar og Juli med tilgang til lokalet 08:00-03:00. Merk at vi har et minimumsantall på gjester i juli 80 og i januar 60.

Pakketilbud


PAKKETILBUD :
Grunnleie for lokalet 30 000 kr

Pris per gjest 772 kr

  • Velkomstdrikke | 1 enhet per gjest

  • Vinpakke | 2-enheter per gjest

  • Kaffe til kakene

  • Oppdekking på bord | hvite duker, servietter, servise, lys

  • Planleggingsmøte 2 timer

  • Arrangementskoordinator

  • Bemannet bar

  • Rydd og vask av lokalet

  • 2 mikrofoner

  • Kakeoppdekking til medbrakte kaker

  • Dansegulv etter middag

  • Gaveoppbevaring til dagen etter

  • Mulighet til å spille av musikk fra mini-jack


PAKKETILBUD 2:
Grunnleie for lokalet 30 000 kr

Pris per gjest 841 kr

  • Servitører med bordservering

  • Velkomstdrikke | 1 enhet per gjest

  • Vinpakke | 2-enheter per gjest

  • Kaffe til kakene

  • Oppdekking på bord | hvite duker, servietter, servise, lys 

  • Arrangementskoordinator

  • Planleggingsmøte 2 timer

  • Bemannet bar

  • Rydd og vask av lokalet

  • 2 mikrofoner

  • Kakeoppdekking til medbrakte kaker

  • Dansegulv etter middag

  • Gaveoppbevaring til dagen etter

  • Mulighet til å spille av musikk fra mini-jack

Ekstra

DJ-bord: 2 000 kr
Projektor og lerret: 1 500 kr
Backstage:
750 kr
Betjent Garderobe: 3 000 kr

Vakthold

Enten det er en intim sammenkomst eller et stort event, sikrer våre erfarne vektere at alt går trygt og knirkefritt. Med tilpassede sikkerhetsløsninger for enhver type arrangement og et fokus på ro og orden, gir vi deg tryggheten du trenger for å nyte dagen. Pris oppgis på forespørsel.

Tekniske pakker

Vi tilbyr en rekke tekniske pakker og skreddersyr innhold etter dine behov. Nedenfor finner du noen eksempler på hvordan en slik pakke kan se ut.

Pris oppgis på forespørsel.

PAKKE 1:
Lydtekniker, inntil 5 valgfrie mikrofoner, projektor/lerret.

PAKKE 2:
Liten konsertpakke: Lydtekniker + DJ-sett + mikrofoner + backline + backstage.

PAKKE 3:
Stor konsertpakke: Lydtekniker + lystekniker + DJ-sett + mikrofoner + backline + backstage.


Meny

Vi tilbyr mat fra Kreativ Catering som ble kåret til best i test av Aftenposten i 2021 fra kokketeam fra Statholdergaarden

Tapas - Buffét

Eksklusiv tapas er en tapas buffet hvor du finner alt du måtte ønske for å skape det perfekte måltid. Her er det også noen tilpasninger etter norske ganer, så alle kan finne noe de liker på bufféten.

Menyen kan og serveres på 
bordet som skaper en mer intim stemning, men det vil da tillegges ekstra kostnad for oppdekningen.

Grillmeny - Buffét (sommer)

Denne menyen er full av eksklusive råvarer, samtidig som du finner klassiske og gode smaker! Vil du unne deg og dine gjester det lille ekstra, ja da er dette menyen for deg.

Her griller kokkene våre maten på stedet, og serverer rett fra grillen.

3-retters - Tilbords

Som kokkekunstnere med tilgang til ferske og naturlige råvarer har kreativ catering de beste forutsetningene som skal til for å gjøre dine gjester mette og glade.

Vår 3-retters meny er en sikker vinner for deg som skal arrangere et fint selskap.


Bryllup på Ingensteds

  • Her på Ingensteds skjer det mye gjennom året, og vi har ofte et tett program der det avholdes mange forskjellige typer arrangementer. Dermed har vi satt opp et årshjul som gjør at visse arrangementer holdes sesongbasert.

    Brylluper hos oss holdes i de månedene der klubben vår er stengt, slik at man kan ha muligheten til å holde festen gående frem til 03. Dette er da mulig i løpet av januar, og juli. Det er dessverre ikke mulig for oss å huse kun vielser.

  • Vi er primært et utleiested og ikke bryllupsplanleggere. Vi tar dere imot og tilby alt det vi kan på vår front, men vi står ikke for alt på kjøreplanen. Dette er noe som alle par må ta hånd om på egenhånd, enten om man velger å gjøre alt selv eller leie inn et firma som kan planlegge alt for en. Vi samarbeider med et firma med bryllupsplanleggere, og kan invitere disse inn til et møte.

  • Vi har en fast drikkemeny av rødviner, hvitviner, roséviner og sprudlende som passer godt til vegetar, fiskeretter og kjøttretter.

  • Oppdekking inkluderer altså følgende: Tallerkener til alle rettene, bestikk, alt av glass, enkle servietter (tjukke hvite) og hvite duker. Ryddepersonell er inkludert i Pakke 1. I pakke 2 er og servitører inkludert.

  • Vi samarbeider også med cateringfirma om mat, så her fungerer det slik at man tar kontakt selv, og setter opp et planleggingsmøte med dem. Når menyen(e) er satt så tar cateringfirmaet kontakt med Ingensteds og så koordinerer vi resten av det praktiske sammen med dem. For å få en idé om hva som kan serveres, se på Kreativ Catering sin nettside: www.kreativcatering.no/

  • Vi har lysestaker og lykter som vi kan sette ut på bordene, og som er inkludert i oppdekkingen. Det er opp til brudeparet om de ønsker begge, eller en av delene. Vi har hvite stearinlys som vi bruker, men hvis dere ønsker en annen farge må dere sørge for det selv.

  • Vi har også mange vaser til blomster som kan benyttes, disse er også en del av oppdekkingen. Vasene er ikke veldig store, så vi anbefaler å ha små til medium store buketter. Det er ikke plass til veldig store oppsatser på bordene med all den andre oppdekkingen.

  • Vi tilbyr forskjellige tekniske pakker, og kan også anbefale DJs og artister som kan opptre på den store dagen. Vi koordinerer primært når det gjelder spørsmål som skal til tekniker fra DJs/artister. Det er brudeparene/bryllupsplanleggerne som selv tar kontakt og avtaler hva som er ønsket under dagen/kvelden.

  • Dette skal parene primært organisere selv. Utover oppdekkingen på bordene, har vi ikke noe tilbud om noe spesiell pynting. Hvis det er enkel pynt, så kan våre ansatte være behjelpelige såfremt de får instrukser på forhånd. Ingen av våre ansatte er spesialiserte innenfor dette, så vi kan dermed ikke garantere at resultatet blir helt etter ønske.

  • Vi pleier å anbefale D96 for bryllup, som vil si enkeltstående bord som står skråstilt i lokalet. Se plantegningen på hjemmesiden for å få en idé om hvordan dette ser ut. Det er trangt med 96 stykker til middag, så anbefalingen er å ha litt færre til middag. 6 stykker rundt bordet er best, og det er da 72 stykker. Vil man bruke scenen så er det mulig med to ekstra bord. Til fest kan vi ta bort alle bordene, og man vil da ha en kapasitet på 330 stykker stående.